2007-06-25

Rescue me.

Böh, min dator har tydligen tagit semester.
Så nu får jag använda min mamis laptop.
Får se om jag kanske köper en egen laptop när jag fått min lön sen.

Idag har förresten varit en av de segaste dagarna någonsin.
Blev i och för sig väckt tre gånger.. En gång runt 09, då papi kom och hämtade laptopen.
Sen ringde Kim vid.. 13 eller något, jag minns inte riktigt. Och så ringde Billan runt 1530.
Ändå somnade jag om och vaknade vid 17.
Har faktiskt legat i sängen hela dagen och kollat på dåliga tv-program.
Fast tvättat har jag gjort, så lite duktig var jag allt.

Imorgon ska det bli kalasfint väder här.
Jag gillar när det är fint väder. Då blir man automatiskt happy. I alla fall jag.
Ska hänga med Billan imorgon, och vi ska försöka gå upp vid 10.
Får väl se hur det går, haha. Jag måste ställa en massa alarm.

Nu ska jag dock kila iväg till min lilla kyl och hämta en fanta.
Sen ska jag vänta på att min babylove kommer tillbaka.

Inga kommentarer: