2007-06-10

Stakeout.

Okej, dagen so far:
Jag blev väckt av mina föräldrar som tvingade mig att äta frukost.
Men jag kunde inte äta allt. Dessutom är det så himla äckligt.
Efter det försökte jag sova igen, men papi kom hit och pratade med mig.
Det var bra, men jag började gråta. Jag vill inte att han ska se.

Sen vid 14-tiden så var det middag.
Jag var fortfarande jättemätt efter frukosten, och ville typ spy.
Men jag tvingade i mig lite potatisbitar och sallad.
När min mamma försökte tvinga mig att äta upp de två sojakorvarna så började vi bråka.
Det slutade med att hon lämnade rummet, och jag började gråta för att jag inte kunde äta. Tillslut fick min pappa mig att äta en halv sojakorv i alla fall.
Sen drack jag kaffe och pratade med min pappa. Han lät mig plocka hans ögonbryn också.

Billan ringde mig för en stund sedan, och jag ska hem till henne sen.
Det är bra, för jag klarar inte av att vara själv just nu.

1 kommentar:

Anonym sa...

you can do it! :* <3