2009-11-30

Födelsedagsfest.

Ja, i fredags hade vi min födelsedagsfest.
Först satt vi en massa folk hemma hos oss, och efter det drog vi till raw.
Där väntade överraskningen att vi fick hela loungen för oss själva, och massa champagne och grejer!
Det var riktigt lyxigt, och väldigt kul.
Jag har däremot aldrig varit så packad i hela mitt liv.
Tror inte att någon som var med har varit så packad någongång.

Lördagen spenderade i alla fall jag och Leo i sängen.
Tittade på Pippi Långstrump och beställde hemkörningspizza som två rediga tjockisar.
Väldigt skönt i alla fall.

Igår drog vi till IKEA Stockholm och Heron City.
Det var en riktig mysdag.

Idag är det en jobbig måndag, och jag jobbar 14 timmar.
Det är lite halvjobbigt, men det får gå.

Nej, nu ska jag avsluta här, gå ner och ta en kaffe, sen är det bara att åka iväg till nästa jobb.

Inga kommentarer: