2009-12-03

Shh.

Sitter på kontoret och jar precis blivit klar med alla fakturor.
Fy, sicken lång tid det tog att göra klart allt idag alltså.

När jag satt här alldeles själv tidigare, kom en man som bara pratade polska.
Jag förstod ingenting, och han förstod ingenting.
Det var en jobbig situation.

Läste ett jättemysigt blogginlägg nyss, som fick mig att bara tänka mystankar.
Nu längtar jag massa till julen.
Jag ska fira jul med Leos familj i år, hemma hos hans pappa.
Fy, vad mysigt.

Köpte min första juleklapp igår också.
Ska ner på stan efter jobbet med Leo sen, så ska vi köpa fler.
Hoppas vi kan köpa klart alla, det skulle kännas skönt.
Knepigt att komma på vad man ska köpa bara.
Det blir nog bra.

Imorgon jobbar jag på ICA till 20.
Efter det blir det hemmamyskväll, vilket jag verkligen ser fram emot.
Och löööördag.. På lördag åker vi på spa i Stockholm.
Gooosgosgos.

Nu ska jag räkna ihop en massa timmar och grejer till min pappa.

Inga kommentarer: