2008-06-25

Globes and maps.

Åh, somnade sjukt tidigt igår.
Kommer inte ens ihåg vad klockar var, men jag somnade direkt när jag la mig i sängen.
Har min sista sovmorgon imorgon, för fredag blir en riktigt busy day.
Först ska jag och Sandra ta bussen till Torshälla, för att hämta en bil hemma hos mina föräldrar.
Efter det måste vi till systemet för att shoppa till Arvika, sen lite småärenden om man hade det, efter det tror jag.
Kanske till och med kan hinna åka förbi Rusta och köpa mig en ny stol.
Tar ju inte så lång tid. (:

Efter allt det måste jag i alla fall vara på jobbet till klockan 15, då jag börjar.
Så då blir det jobba 15-22, sen ska jag väl gå hem och sova, hah.

NÄÄ.
Nu sk ajag gå ut och ta en rök, sen fixa i ordning mig.
Ska ju träffa Emelie på stan klockan 12.

Inga kommentarer: