2008-06-01

Stare at the sun.

Klockan 0943 imorse ringde Sandra och väckte mig.
Det var tydligen dags att dra ner till stadsparken.
Hon var snäll nog för att ge mig 20 minuter att vakna till på, och klä på mig osv, hah.
Så gick jag ut och möttes av Sandra och Oskar.
Drog till safari och köpte lite vattenmelon osv, sen stadsparken och sola.
Vid 14-tiden eller något tog vi bilen ut till Sundbyholm och solade lite mera.
Åkte hem vid 16-tiden eller så.
Jag har fanimig fått lite färg nu. Har fetaste märket på ryggen efter min bh.

Bwahbwah.
Har varit en gosig dag i alla fall.

Igår var också kul.
Satt i stadsparken och drack öl med först Sandra och Oskar.
Efter ett tag kom massa mer folk, men jag minns typ inte vilka.
Slutet på den kvällen var nog nästan det roligaste i alla fall.
Fast det får ingen veta. Bara de som var inblandade. d:

Nej, fy fan.
Skulle lätt kunna somna nu.
Borde verkligen inte dock, för jag kommer vara så jävla cptrött på jobbet imorgon, i så fall.

JEAJEA.
Dricka lite te kanske.
Cocos. <3

Inga kommentarer: