2008-06-16

Splat out of luck.

Jaha, hemma från hultan igen då.
Kom hem igår eftermiddag i och för sig, men pallade inte sitta här speciellt mycket.

Hultsfred var helt okej i år.
Vi kom ju dit på sändagen, en vecka innan allt slutade.
Det var så himla fint väder och alla var sjukt nöjda, förutom jag som hade ungefär en miljon kläder på mig ungefär.
Jag hade ju fått feber och hela köret. Fortsatte med att vara sjuk resten av veckan, och är det fortfarande.
Dock försvann febern under första natten, så det var ju tur.

Såg typ inga band alls, men jag kom ju bara dit för ett enda egentligen, så det var lugnt.
Jimmy eat world var bäst, som alltid. Så sjukt, sjukt bra. Och jag stod längst fram igen.
Så såg jag Säkert! med Sandra och Oskar, och så så jag lite av Rage against the machine.
Thats it. Men jag klarade mii relativt bra under festivalen i vilket fall som helst.

Nu ska jag ta en cigg, sen ska jag städa lite och sen ta mig ner på stan.
Måste verkligen köpa ett nytt lypsyl.

Hartaharta!

Inga kommentarer: