2009-09-21

Isch.

Igår fick jag gå hem från jobbet för att jag var så yr och illamående.
Visste knappt var jag skulle ta vägen.
Så klockan 19 fick Leo komma och hämta mig.
Har sovit förjävligt hela natten också, för att jag fortsatte vara yr och illamående, plus att våran säng är den mest obekväma som finns.
Har drömt så jävla skumma drömmar också.
Bland annat att jag skulle försöka lära mig att äta kött, i två olika drömmar dessutom.

När jag vaknade imorse mådde jag hursomhelst nästan lika dåligt, så jag ringde faktiskt och sjukanmälde mig från jobbet idag.
Jag förstår liksom bara inte hur man kan vara yr och illamående konstant i ett dygn?
Det är riktigt obehagligt faktiskt, för ibland vet jag inte om jag vågar stå upp ens, för jag är rädd att falla ihop.
Nåväl, Leo tar hand om mig väldigt mycket i alla fall, och är verkligen den bästa.

Börjar må lite bättre nu, tror jag.
Har inte vågat kliva upp ur sängen riktigt än, så än sålänge mår jag väl "bra".

Mår jag bättre imorgon, så ska jag försöka ta mig ut på en långpromenad.
Fy, vad skönt att komma ut lite.
Måste fixa lite mer musik på min mobil bara.

Nåväl.
Snart kommer min älskling hem på lunch.
Ska vila lite innan det.

Inga kommentarer: