2009-09-29

Jackpot 6000.

Så var det helt plötsligt tisdag igen.
Har precis kommit hem från en väldigt god lunch på Josefs, med min älskling.
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på.

Helgen var lugn och skön i alla fall.
I fredags gjorde vi i princip ingenting, och i lördags bjöd vi över Leos mamma och krullis på middag.
Väldigt trevligt, och sjukt god mat lyckades vi med också.
Fransk löksoppa till förrätt, som vi serverade med ett vitt vin som var så gudomligt gott.
Varmrätten bestod av hasselbackspotatis och stekta quornfiléer marinerade i vitlök, chili, olivolja, lite färspressad citron, havssalt och svartpeppar, tillsammans med grönpepparsås.
Någos direkt dessert bjöd vi inte på, men vi hade köpt massa ost och kex, som vi serverade med något rött vin, som faktiskt till och med jag drack av.
Kvällen var hur som helst en av de trevligaste på mycket länge.

Söndagen, igår alltså, åkte vi först till coop med Leos mamma och Lina, sen åkte vi hem till min morbror och moster och firade min kusin som fyllde ett år.
Drog därifrån runt 18-tiden, och vin 20-tiden drog vi till Josefs och käkade.

Veckan som vi befinner oss i nu, har jag absolut ingen aning om vad jag ska göra.
Förutom fredag, that is, då vi ska kolla in Moneybrother på lokomotivet.

Nåväl.
Ska spela lite nu, läsa tidningen och sakna min gos tills han kommer hem från jobbet.
Cheers.

Inga kommentarer: