2009-12-08

Sweet.

I helgen var vi ju på spa.
Det var väldigt mysigt.
Badade i varma källor utomhus, käkade sushi osv.
Jävligt nice.

Jobbade på skitICA igår.
Det hade sina nackdelar kan jag lova.

Nu sitter jag på kontoret och väntar på att bokslutet (?) ska bli klart, så jag kan börja med decembers fakturering.

Ikväll kommer mina små hjärtan hem till oss.
Vi ska äta pepparkakor och titta på gamla julkalendrar.
Så som Sunes Jul, Mysteriet på Greveholm, Jul i Kapernaum osv.
Väldigt mysigt ska det bli.
Tur att Leo satte upp våra julestjärnor i fönstrena i vardagsrummet igår.

Tycker det är läskigt att det spökar i våran lägenhet.
Jag har såna sömnbesvär.
Det är allra jobbigast på mornarna jag är kvar själv hemma.
Det går verkligen inte att somna om nästan.
Så mycket ljud och grejer. Livrädd är jag.
Nåväl. Inte så mycket att göra åt.

Back to work.

Inga kommentarer: