2009-12-16

Wonderland.

Blev en väldigt mysig dag igår, trots begravning.
Vi åkte först ut till Skirenkvicken, och promenerade runt där lite.
Efter det åkte vi och ställde bilen hemma hos Leos pappa, sen tog vi en sväng i gamla stan.
Köpte en mysig julost inne på blomsterpralinen, sen handlade vi lite bröd inne på janelings.
Tuna Park hann vi också med, och växthuset.
Ica Ekängen med lite godsaker från delikatessen, och typ resten av alla mataffärer i Eskilstuna för att jag var tvungen att köpa kokosyoghurt, haha.

Slog in lite juleklappar hemma, och så tittade vi på Bröderna Lejonhjärta.
En av de finaste filmerna som existerar.

Kvällen avslutades med att jag fick en så himla gosig massage.
Sov däremot väldigt konstigt inatt.
Vaknade väldigt många gånger.

Nu har jag i alla fall varit på jobbet i en vecka tänkte jag säga, men en timme har jag varit här.
Börjar väl piggna till lite halvt.
Nog dags för en till kaffe snart.

När vi kommer hem sen blir det till att städa lite.
Vi ska ju ha in en julegran snart. (:

Inga kommentarer: