2007-05-26

Coconut skins.

Just nu är jag: Lite seg.
Vilka kan få dig att må dåligt: Pass.
Hit går jag helst: Till Kim.
Vad åt du senast: Chips.
Vem fick du mail av senast: Billan. (:
Senaste bussresa: Från stan och hem.
Manchester eller jeans: Jag vet inte. Jag använder inte byxor. ^_^

Sover du naken: Nej.
Vad gör du när du inte kan sova: Sitter vid datorn, spelar DS, pratar med Kim om han är vaken, kollar tv.
När du blir gammal, bor du i stan eller på landet: Stan.
Hur många dagar i veckan går du på fest: Vet inte.
Bör Stockholm vara Sveriges huvudstad: Jag bryr mig inte. Men nu är det ju så, och det stör mig inte direkt. (:
Vad tycker du om Lunarstorm: Haha.
Favoritfilm: Pulp Fiction.

Klagar du ofta över folk som skriver grammatiska stavfel: Jaa. Det är så drygt. Dumt att lära sig skriva. >_<
Är du ett intellektuellt geni: HAHA. I wish.
Är du den som avslutar telefonsamtal: Ja, oftast i alla fall. Tror jag.
Vad gör du om tio år: Men usch. Då fyller jag ju 30. Jag har nog ångest inför det då.
Vad gillar du för kakor? CHOKLAD.
Vad äter du helst till middag? Quorngryta med ris. <3
Varför är du inte vegan? Jag orkar inte. Jag håller mig till att vara vegetarian.

Vad heter ditt husdjur? Zorro, Molly, Ozzie, Måns och Malte.
Vad har du på dig just nu? Pyjamasbyxor och t-shirt.
Vad har du för frisyr? Jag har ingen frisyr.
Hur många timmar brukar du sova per natt? Jag sover inte på nätterna särskilt ofta.
Vad dricker du helst till maten? Oftast vatten eller juice. Men hemma hos Kim dricker jag mjölk.
Vad dricker du helst på fest? Öl, cider eller vitt vin.
Vad åt du till frukost? Jag har inte ätit frukost än.

Vem hånglade du senast med? Kim.
Vem saknar du? Min mormor, Kim, Malin och Anna.
Är du pinsam på fyllan? Jag är alltid pinsam.
Skriver du dagbok? Japp.
Vad gjorde du sönder senast? Ett puder. Men det var inte så mycket kvar, så det gjorde ingenting.
Har du blivit hotad på telefon? Nej.
Vad var det senaste du köpte? Jag minns inte.

Vad har du dåligt samvete för? En del grejer.
Vad heter ditt favoritgosedjur? Bobby.
Vem kramade du senast? Billan.
Vad är du beroende av? Smink.
Har du duschat idag? Nej.
Vem vet mest om dig? Billan och Kim.

Inga kommentarer: