2007-05-18

Memory.

Namn: Sofia
Piercingar: En i läppen och en i bröstvårtan.
Tatueringar: Nej. Inte än i alla fall.
Längd: 168.
Skostorlek: 37-39.
Hårfärg: Brun.
Fräknar: Näe.
Vikt: Hemligt.
Motto: Jag hade något förut, men jag har glömt det nu.

Kär? Jaa. Så kär som det bara går, och lite till.
Önskar du att du bodde någon annan stans? JA.
Tänker du på självmord? Men haha, nej.
Tycker du att du är attraktiv? Nej, inte särskilt.
Dricker du? Ja.
Använder du droger? Nej.
Vilket schampo använder du? Något som är köpt hos frisören.
Vilken parfym använder du? Jag vet inte vad den heter. Men den luktar frukt. <3
Vad är du rädd för? Pass.
Gillar du att tvätta? Japp!
Gillar du berg och dalbanor? Ja!

Senaste…
Filmen du hyrde? Oj. Öh. Det var nog Saw och Saw 2.
Filmen du köpte? May.
Låten du hörde: np: Depeche Mode - Everything Counts [00:46 of 03:59]
Låten du laddade ner? Ofta jag minns.
Personen du ringde? Pin.
Personen som ringde dig? Kim.
TV-program du såg? Greys Anatomy.
Person du tänkte på? Kim.

För eller emot…
Långdistansförhållanden? För.
Utnyttja någon? Emot.
Självmord? Emot.
Ungdomar som röker? Emot.
Använda droger? Emot.
Sex före äktenskapet? För.
Köra onyktert? Emot.
Förhållanden? För.

Favorit….
Mat: Mackor.
Låt: Run med Snow Patrol.
Sak att göra: Gosa med Kim.
Sport: Baseball.
Dryck: Bacardi Breezer.
Kläder: Kjolar och klänningar. Eller pyjamas/mjukisbyxor + fet tröja.
Film: Pulp Fiction ?
Bil: Hade inte bangat en mustang -69.
Serie: Desperate Housewives.

Har du någonsin….
Gråtit över en pojke? Ja.
Gråtit över en flicka? Ja.
Ljugit för någon? Ja.
Varit i slagsmål? Nej, fy. Sånt håller inte jag på med minsann.
Blivit arresterad? Nope!
Träffat någon från internet IRL? Oh yes.

Antal…
Gånger du vart kär? Två trodde jag. Men det är nog bara en.
Gånger ditt hjärta brustit? Några gånger.
Hjärtan brustet på grund av dig? Jag vet inte riktigt. Ett vad jag vet om i alla fall.
Tjejer du kysst? Oj, jag vet inte.
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Typ tre.
Gånger ditt namn varit med i tidningen? Några stycken.
Ärr du har på kroppen? Ett par stycken. Men jag har mest blåmärken.

Senaste…
Boken du läste? Devils Double. Fast den håller jag ju på med fortfarande.
Personen du fick e-mail av? Någon brud på arbetsförmedlingen.
Personen du fick brev av? Pass.
Personen du fick sms av? Billan.
Gången hela din familj åt middag tillsammans? Jag minns inte ens. Det var längesen.
Saken du köpte? En bussbiljett.

Inga kommentarer: