2007-05-20

Island in the sun.

Igår var okej.
Jag kom helt långt på Harvest Moon.
Har ju uppgraderat mitt hus twice nu. (x

Somnade väl vid 05 eller något imorse, och sov till typ 1630 eller så.
Lite drygt, men det är okej.
Idag är fint väder i alla fall. Massa sol och grejer.

Idag kommer mina föräldrar hem från Paris.
Hoppas de köpt något sött till mig. Då blir jag glad_tjej_87.

Och jag saknar er.

--
Wih. Jag fick en jättesöt kjol, två gosiga linnen och parfym som luktar helt gott. (:
Det blev ju en bra kväll trots allt.
Så åt vi dinner. Min storebror hade gjort potatisgratäng, den var god, men väldigt stark.
Typ en massamassa svartpeppar. Men det är okej, för den var god.
Sen åt vi kladdkaka. Och det var det sista fettet jag åt på ett bra tag nu.
För nu ska jag bli duktig tjej och sluta äta fett.

Nu ska jag spela Harvan och försöka hitta massa små harvest sprites.

Inga kommentarer: