2007-05-17

Life size mirror.

Du är verkligen den som alltid finns där när jag behöver.
Det spelar ingen roll vilken dag, eller vilken tid det är.
Du bara finns.

Allt annat har bara blivit konstigt, och jag hinner inte riktigt med.

Och du.
Du kommer alltid ha mitt hjärta.
Det blir bra nu.

--
Jag har en konstig känsla i magen.
Jag vet vad det är för känsla, för jag har haft den sen igår.
Och jag vet varför jag fick den.

Snälla.

--
Cosy family dinner med min storebror, hans flickvän och min lillebror.
China food. <3
Men snart är det söndag, och då kommer mina föräldrar hem igen.

Nu har jag varit duktig och rengjort min nipple piercing i alla fall.
Och så en lermask i mitt face.

Nu ska jag bara vänta på att Billan kommer tillbaka till msn.
Sen blir det nog lite Harvest Moon, och sen sova.
Jag ska bli duktig nu, mhhm.

Inga kommentarer: