2008-05-31

The shadow proves the sunshine.

Var ute och sprang med Sandra igår.
Vi tog Vilstaspåret.
Trodde aldrig vi skulle komma ut igen. Dessutom tappade vi bort Vilstabacken, haha.
Vilket är som att tappa bort eiffeltornet i Paris ungefär.
Vi kom ut tillslut dock, och det var skönt att äntligen göra något.
Tror vi sa att vi skulle börja med att springa en gång i veckan eller så, och sen öka lite.

Gick upp värsta tidigt imorse också.
Typ halv nio eller något sånt.
Så då klädde jag på mig, satte på mig ett par sunbrillz, och så gick jag på en promenad.
Var så himla skönt väder! Ville nästan inte gå in igen.
När jag kom hem gjorde jag i alla fall en smoothie på blåbär, hallon, grekisk yoghurt, lite mjölk och lite vaniljsocker. Himla god var den!

Sandra ringde ett tag efter det också, så då gick vi ner på stan.
Hon ska ju på bröllop idag, så hon ville kolla efter någon klänning.
Vi hittade ingen dock. Däremot hittade vi lite öl och en Jimmy Kun på systemet.
Hem igen efter det, och så åt jag lite lunch, en jättegod pastasallad jag gjorde igår.
Så har jag dammsugit och tvättat golven i hela lägenheten.
Och nu kom jag precis tillbaka från tvättstugan, för jag har lite tvätt som måste tvättas.
Känner mig så produktiv och duktig idag! (:

Måste fräscha till mig om ett tag också.
Ska ju träffa Sandra och Oskar, vad jag vet i alla fall, sen.
Vi ska grilla lite, så de ska lära mig att äta lax, haha.
Får väl se hur det går.

MEN EN FET PUSS PÅ VÄDRET I ALLA FALL.
I love you solen!

Inga kommentarer: