2008-07-18

Come to me.

Har varit himla kul att ha min kusin här hela veckan.
Fast jag har jobbat rätt mycket också, vilket var lite tråkigt.
Behöver ju pengarna dock, så ville inte riktigt ta ledigt heller.

I torsdags fastnade jag med mitt finger i spärren till grinden mellan kassorna när jag jobbade.
Gjorde sjukt ont, och jag bara slet loss det typ.
Satte mig i kassan sen i alla fall.
Hade såna genomskinliga handskar på mig också, för jag hade varit i charken.
Hur som helst, så såg jag hur det ena fingret på handsken började fyllas med blod, haha.
Så jag tog av mig handskarna, och så satte jag runt en massa papper på fingret, och blodet bara droppade.
Sjukt äckligt var det.
När jag hade stängt kassan igen, gick jag ut på lagret för att hjälpa Christoffer, så tog jag bort pappret för att sätta dit plåster istället, och så såg jag att jag hade ett hål rakt in i fingret.
Har nog aldrig varit så nära på att svimma i hela mitt liv.

Nu är det inget hål längre direkt, men såret är helt öppet, och helt köttigt.
Huden sitter liksom inte ihop med varandra på sidorna runt om, så man ser rakt in till blodköttet. Haha. ):
På undersidan av fingret, that is.
Har ju ett sår på ovansidan också, eftersom jag fastnade emellan på något vis, men det såret är inte så mycket att komma med direkt. Har nog läkt snart.
Kan inte böja på fingret dock. Sjukt drygt att det är ett finger på högerhanden också.
Långfingret liksom. Mitt i alltihopa. Kan ju knappt använda höger.

Nej, nu ska jag fortsätta göra mig i ordning.
Ska ju hem till Angelika ikväll.
Då kan man inte se ut hur som helst.
HA.
..

Inga kommentarer: