2008-07-12

Please.

Jahaa.
Det gick rätt okej på jobbet.
När jag kom dit, och kom in i omklädningsrummet var det lite jobbigt.
Men så kom Angelika in och var gos.
Var så himla kul att träffa henne. Har ju inte träffats på flera veckor!
Sen när jag satt i fikarummet så kom Alex, och sen stod jag och pratade massa med Angelika och Alex. Lite Daniel också.
Fast jag pratade inte så mycket tydligen.

Jobbade i alla fall med Christoffer och Sara ikväll.
Jag behövde inte vara själv någonting alls nästan, och det var himla skönt faktiskt.
Leif kom in lite senare också, och pratade lite med mig.

Det jobbigaste under dagen var nog när jag fick sitta i kassan.
Det var verkligen hemskt.
Se den trasiga skjutdörren till kassan, och få upp typ en miljon bilder i huvudet.
Behövde inte sitta mer i kassan sen.

Annars var den sista halvtimmen GRYMT jobbig.
När klockan blev 2130, satt jag bara och väntade på att klockan skulle bli typ tio i, och rånarna skulle komma in.
Jag blev så jävla psyk.
Skönt att det är över nu i alla fall, och hoppas allt går bättre imorgon.

Nu ska jag röka, och sen ta mig i kragen och städa.

Inga kommentarer: