2008-07-27

Fool.

Var himla kul på jobbet igår.
Roligaste jobbdagen på hur länge som helst.
Tur också att BM lärde mig hur man aktiverade lotter i lottmaskinen i fredags.
För trisslotterna tog slut igår, så då fick jag fixa.
Fixade ju ett stopp i avloppet i charken igår också, haha.
Fett kul var det.
Använde en såndär sugploppgrej ni vet?

Jaojao.
Jag är seg idag, känner jag.
Har fått för mig att jag är ledig idag, så det är nog därför, hah.
Trög tjej.
Med idag inräknad har jag bara sex dagar kvar att jobba i alla fall, sen är jag ledig i tre dagar!
På lördagen är det en liten bjudning hemma hos Stefan i charken också.
Blir nog trevligt tror jag. Hoppas jag.
Lär ju vara nervös som fan. Men det ska nog gå bra.
Ska få låna en klänning av Billan i alla fall, för jag har bara fula kläder kvar.
Kommer inte hinna tvätta innan, så jag får gå runt i fula kläder nu i en vecka.

Nej, nu ska jag fixa mitt äckelhår, och försöka komma ihåg att ta bort mitt nagellack.
Målar nytt på jobbet sen.
Hejdå.

1 kommentar:

Anonym sa...

rörmokare!