2009-02-05

Celsius.

Idag ringde pussen och väckte mig.
Det har han väl gjort hela veckan i och för sig, men jag har alltid somnat om direkt efter, haha.
Inte idag inte! Känner mig så duktig som gått upp nu.
Behövde verkligen få komma upp lite tidigt idag också.
Måste tvätta lite och diska den söta lilla disken.

Haha, just ja.
Ni vet den nakna damen i huset rakt över?
Fick ju se henne in action igår natt när jag skulle ta min godnattcigg.
Trodde först inte att det var sant, men jo-odå!
Förstår inte hur hon tänker riktigt. Om hon ens gör det at all.

Nåväl.
Nu ska jag tvettah, så det hinner bli klart innan wooork.

4 kommentarer:

Anonym sa...

hahah, men shit! galen kvinna!
men hon gillar´t nog!

Anonym sa...

haha, bra! jag är också på. men jag vill skjuta på det lite. kan vi träffas vid typ ett nångång? :)

Anonym sa...

I will do that! :*

Anonym sa...

Haha! Det var ett tag sen jag såg henne, men nu vet jag att hon fortfarande håller igång...