2009-02-02

I adore you.

Helgen var okej.
I fredags jobbade jag till 20, sen var jag barnvakt.
Bastade lite och drack öl, sen hem till mig för att göra sig i ordning.
Mötte upp Sandra och Danne, gick till grappa och tog en öl.
Drog hem till Sandra på lite afterparty.
Det var nice.

Lördagen spenderade jag mestadels hemma.
Fick frukost med frallor, vilket var så himla gott. MH!
Lite senare kom min lillebror och hans kompis hem till mig.
Vi drack öl osv, och så kom Sandra efter ett tag.
Nicklas och Putte drog, jag och Sandra drack mer öl och kollade på gamla bilder.
Sandra drog på fest, och Max och Rickard kom hem till mig.

Strax innan 00 så drog vi till harrys.
Där var vi i en halvtimme högst, haha.
Efter det insåg vi att det mest var gamlingar där, så vi tog oss till raw istället.
Där var det lite halvkaos, och jag hade nog kunnat ha WAY roligare, men det funkade.

Söndagen jobbade jag 15-22, och det var jag inte alls pepp på.
Fick dessutom ta en raxi till jobbet, för jag var så jävla seg på att göra mig i ordning.
Hade aldrig i mitt liv hunnit annars.
När jag kom hem från jobbet så hade gosen städat hela lägenheten.
Så himla söt.
Så kollade vi på film och åt oliver och drack MER krusbär.
Det var gosigt.

Idag är jag jättetrött, och känner inte för att jobba idag heller, haha.
Fast jobbar bara 17-22, så det är lugna puckar.

Ska se om jag orkar göra något åt mitt hår nu.

Inga kommentarer: