2009-02-23

Swing, swing.

Jag förstår inte att helgerna tar slut så jävla fort.
I fredags var det i alla fall fest hos Maxis, sen blev det raw.
I lördags började vi med frukost hos gosens mamma, drog till verona och tog en öl, sen hem till mig.
På kvällen drog vi till lokomotivet för att kolla på Backyard Babies, bara det att vi hann dra innan de började spela typ, haha.
Åkte till raw i typ tio minuter, och sen åkte vi hem till mig. Var väl hemma vid 01

Söndagen spenderades i sängen fram till 15 typ, haha.
Var så jävla trött.
Sen åkte vi hem till mina föräldrar som bjöd på mat.
Tommy och Inga-Lena kom efter ett tag, och så fick vi vara med och spela bonk, hah.
Resten av kvällen satt vi bara hemma hos mig och kollade på Beck och gosades.
Blev en rätt tidig kväll, tror vi gick och la oss vid tolv.

Idag börjar jag jobba klockan 17.
Jag känner inte riktigt alls för det faktiskt.
Är så galet seg och trött.
Hungrig också, men äger typ ingenting ätbart alls.
Har lite makaroner. Men jag är inte sugen på någonting alls.
Buäh.

Ska kolla efter om jag hittar något att tugga på, sen ska jag kolla på Greys.

Inga kommentarer: