2009-02-06

Slow.

Fy, det var så himla roligt på jobbet igår.
Galet mycket folk, men jag hade min sunshine där i alla fall.
Så himla bäst.
Fast runt 2145-tiden så kom det in två poliser som ställde sig nere vid kassorna.
Jag fick så jävla ont i magen. Förstod inte riktigt vad de gjorde där först.
De stod liksom bara där nere och kollade runt i hela affären.
Trodde det var något som skulle hända.
Jag hade VERKLIGEN inte pallat med något mera rån eller liknande.
Som tur var så kom de bara dit för att kolla läget lite, och det kändes rätt skönt.
Så kom den ena polisen och köpte djungelvrål av mig, haha.

Blev sjukt rädd inatt när jag var hemma i alla fall.
Var ute och rökte vid 0030 kanske.
Gick och tvättade bort mitt smink och sådär, och när jag kommer ut ifrån badrummet, så står min ytterdörr helt öppen.
Fy, det var längesen jag var så himla rädd.

Nåväl.
Nu är det nog dags för mig att göra mig i ordning.
Ska ju träffa Hanna på stan runt ett.
Gosigt det ska bli!

Skönt att det är fredag idag också.
Jag har längtat hela veckan. <3

1 kommentar:

Anonym sa...

det var gosigt att ses idag. det måste vi göra om <3