2009-05-11

Always.

Jahapp.
Jag har inte så mycket att komma med nu heller.
Jobbade till 20 i fredags, lillgosen kom och hämtade mig, så åkte vi hem och åt osv.
Umgicks lite med min lillebror och hans kompisar ett tag, sen blev det någon form av minipartaj.
Jag, Sandra, Leo och Pavel drog till raw.
Jag hade inte jättekul, men det funkade.

I lördags grillade vi lite på dagen, och sen åkte vi ut till Pelle som fyllde 60.
Långt bort som fan, jag vet inte ens var vi var egentligen, faktiskt.
Han bodde väldigt fint i alla fall. Värsta stora gården, och till och med små getbebisar hade han.
Fy, vad söta de var, ville bara ta med dem hem.
Annars var det trevligt, väldigt mycket folk, mest gamla, haha, men det var trevligt.
Bjöds på buffé och lite liveband osv.
Vi satt mest med Leos pappa och Monika, och kollade lite när Leos småsyskon spelade fotboll med de andra kidsen.
Hur som helst, så var det en trevlig lördag, och nu har jag nog träffat nästan hela Leos släkt.
Det var nog på tiden. Först gången faktiskt, så jag var ganska nervös, men det gick ju fint ändå.

Nä, nu ska jag sminka mig, städa lite och sen ska jag dra mig till jobbet.
Imorgon kommer mina föräldrar hem, så då flyttar vi tillbaka in till stan igen.
Det känns skönt att flytta tillbaka till civilisationen igen, men ändå trist.

Nåväl.

JUST.
Jag och Sandra kommer nog förbi dig imorgon, Hanna.
Jag hör av mig imorgon i alla fall!

Inga kommentarer: