2009-05-07

Shoreline.

Oj, här har man ju inte varit aktiv direkt.
Skulle vara trevligt att ses, Hanna! Lite sent kanske, haha.
Men bättre sent än never!

Har inte hänt så jävla mycket.
Inget som är direkt nämnvärt i alla fall.
Förra veckan kändes som en enda lång fest.
Jag minns ungefär noll.

För några dagar sen badade jag och min lillgos i jacuzzin och drack champagne.
Inte riktig champagne, men den var jävligt god i alla fall.
Det var en mysig kväll.

Igår var vi hos min morbror och moster en sväng och lånade hem en massa filmer.
Satt och kollade på film till nästan 04 inatt, haha.

Idag är han iväg in till stan lite med nudelpojken.
Jag sitter här och försöker skaffa mig lite ork till att tvätta.

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och ta mig en cigg.

1 kommentar:

haniki sa...

haha, ja det är bara att höra av dig när du har tid! kommer du på lördag? :*