2009-05-20

Oh horatio.

Egentligen har jag ganska mycket att skriva, men jag orkar inte riktigt, haha.
Kan ta några saker lite snabbt bara.
I lördags var vi på 40-årsfest, för min morbror precis fyllt.
Sandra och Oskar skjutsade dit mig, Leo, Nicklas och Putte.
Där bjöds det på buffé och gratis alkohol.
Jag blev tydligen fullast av alla, hörde Leo att någon hade sagt om mig.
Tyvärr, så var jag inte så full dock, men haha.
Vid 22 kom Nicklas och Puttes kompis och hämtades oss fyra, så åkte vi till raw.
Sjukt tidigt, men ja.
Jag har väldigt kul där faktiskt, i början i alla fall.
Nog för att det var en grabb som tallade på mig, och för att jag precis innan stängning fick en smäll osv, så det var ju mindre kul. Fast egentligen tycker jag att siutationen var rätt patetisk och ganska så komisk. Såhär i efterhand då förstås.


Igår var vi på stan en snabbis, jag och Leo.
Tog ungefär tre minuter att vara där, haha.
Lite innan 16 åkte vi och hämtade Gino på dagis och Love på fritids, och så åkte vi hem till dem.
Jag och Leo tog en sväng med båten, och när vi kom tillbaka så ville Gino och Love följa med, och båda ville förstås ro.
När Love gjorde fick vi åka under en bro två gånger, och när Gino skulle ro så tog han i som tusan, och årorna lossnade, och han själv flög rakt bakåt ner i båten, det såg väldigt roligt ut, haha.
När vi kom tillbaka så hjälpte i alla fall Gino oss att tvätta bilen, sen var vi bara ett tag, och sen åkte vi hem och tittade på Mystic River.

Nu blev det väldigt mycket här på en gång.
Jag ska i alla fall iväg och hämta ut min nya mobil som kommit idag, om ett tag.
Dammsuga och tvätta golven ska jag också försöka hinna med, och sätta upp nya gardiner.
Sen vet jag inte om jag ska följa med Leo och Love på fotbollsträning.
Vi får se.

Nu ska jag i alla fall röka, sen ska jag sminka mig osv.
Ses om ett tag, Sandra!

Inga kommentarer: