2009-05-14

Jea.

Igår var jag iväg till Örebor med Leo och Karoon.
Jag köpte en klänning jag ska ha på mig på lördag, och Leo hittade ingenting, så han fick ingenting.
Annars gick vi mest runt, och det var ganska gosigt.
Jag skulle lätt kunna tänka mig att flytta till Örebro faktiskt.
Sist jag var där var det ju snö, och det är verkligen så himla fint på sommaren, om man nu får kalla detta för sommar? Nåväl.

Vid 1830-tiden så började vi bege oss hemåt i alla fall.
Vi hade lånat Leos pappas raggarbil, vilket jag tyckte var väldigt trevligt, för den är så jävla skön att åka i.
Jag somnade ganska så fort, för jag hade så jävla ont i huvudet.
Sen vaknade jag av världens smäll.
Bilen hade fått gashäng, alltså att den gasar järnet av sig själv, oavsett vad man gör, så jag vaknade upp precis när vi klippte en sånhär vägreflexstolpe, och eftersom diket vi hamnade i var så brant, så var jag i princip upp&ner, och det enda jag hann tänka var att vi skulle dö.
Fy fan var rädd jag blev.
Karoon som körde, hade försökt tvärnita ungefär 20 meter, så det är några finfina märken efter däcken över hela vägen typ.

Jag hamnade i chocktillstånd i typ två timmar, och skakade som fan.
Ja, sen hände massa skit.

Nu hinner jag inte skriva mer, för nu kommer Sandra.
Hejdå.

Inga kommentarer: