2008-08-18

Dead on arrival.

Var visst ett tag sen jag skrev.
Har inte riktigt haft orken till det efter i onsdags.

Idag jobbade jag för första gången sedan onsdags i alla fall.
Om man inte räknar med i fredags.
Tror inte det räknas dock, med tanke på att jag klarade av att vara på jobbet i en halvtimme ungefär.
Efter det blev allt för mycket, och så fick jag åka hem.

Började i alla fall klockan sju imorse.
Trodde jag skulle svimma mest hela dagen.
Dessutom var jobbet ett riktigt helvete.
Vet inte vad jag hade gjort om jag inte hade haft Stoffis där.

Imorgon jobbar jag 15-22, vilket känns sådär.
Ska dock vara på jobbet klockan 10, för någon form av psykologsamtal i grupp med de som var med i onsdags.
Jag vill verkligenverkligen inte vara delaktig, men jag tror att jag måste.

Kassa daghelvete.
Nåväl.
Ska röka nu, göra mig i ordning för sängen osv.
Måste vänta på att Billan ska komma förbi först, dock.
Sen sova. MH.

Inga kommentarer: