2008-08-01

Hit.

Ganska så roliroli på jobbet igår.
Jag skrattade mycket i alla fall.
Christoffer fattade aldrig vad jag skrattade åt, och det vet nog inte jag heller egentligen.
Fick en fruktsoda i ansiktet också, hahah.
Sjukt ont gjorde det.

Blev tråkigt efter klockan 18, när alla drog hem.
Lite kul fram till 20, och efter det totally sämst.
Idag blir nog kul i alla fall, för idag jobbar jag med Sara och Palle.

Börjar få ärr på mitt finger nu.
Det där som jag fastnade med i den där jävla grinden.
Gör inte så ont längre heller, vilket är bra, för jag hatar smärta.

Nu börjar jag ångra att jag gick upp så tidigt.
Var ju sjukt pigg då, men nu börjar jag bli trött tjej_87.

Jeajea.
Nu ska jag fixa mig i alla fall, försöka få tag på Billan, och så kanske dra ner på stan innan jobbet om jag hinner och orkar.
Hajdo.

Inga kommentarer: