2008-08-06

Gotta be somebodys blues.

Jag har kommit på att gamla människor som ska kliva på en buss, är värre än småungar på tivoli.
De tror verkligen att de kan göra precis som de vill bara för att de är gamla.
Ska alltid trängas och hålla på.
Som idag när jag skulle kliva på bussen till jobbet.
Jag stod där snällt i kön, och skulle precis kliva in i bussen, så kommer en gammal tant som bara knuffar undan mig så jag flyger in i bussdörren. Wtf liksom?
Hon stod ju ändå bakom mig. Kunde hon inte ha väntat i typ två sekunder?
Svar nej.

Hur som helst så blev dagen mycket bättre än vad jag någonsin hade kunnat tro imorse.
Skämt ut mig, as usual, och skrattat ungefär sju liter.
Fått panik över den överfulla panten osv.
Vält min första korgstapel har jag också gjort, haha.
Precis framför vakten också dessutom.
Fast han var snäll, så det gjorde inget. Han hjälpte mig att resa allt och så.

Fick till och med skjuts hem av Ellen och hennes pappa.
Hade jag gått hade jag ju inte ens varit hemma nu, mmm-hm!

Jag drömde förövrigt om Jimmy eat world inatt.
Jag älskar Jimmy eat world.
PUSS på dem.

Inga kommentarer: