2008-08-13

It's all gone.

Klockan 0800 imorse så ringde min käre far och väckte mig.
0830 kom han och hämtade mig och skjutsade mig till det nya cafét som ska öppna här.
Inte för att det var så långt, haha. Ändå skönt att slippa gå.
Började städa där i alla fall. Sjukt smutsigt! Tog mig tre timmar att bara damma, dammsuga och tvätta golv osv.
Nu är det rent i alla fall.
PLUS att jag fick kaffe från ägaren, som visade sig vara Camillas pappa.
Världen är allt bra liten ibland.
Kaffet var i alla fall sjukt gott. Han gör typ eget kaffe eller något?
Jag hängde aldrig riktigt med på vad han sa, men det är hans eget kaffe i alla fall.
Så säljer han sånt till affärer och så. Något sånt har jag för mig.

Är sjukt trött nu.
Jag överlever dock.
Nu ska jag hoppa in i duschen, och sen är det dags att åka till ica för att jobba till 22.
Värsta pengadagen! Hah.
Eh.
Ja.

Inga kommentarer: