2008-08-10

Do you believe in what you want?

Detta skulle ha varit min lediga dag egentligen.
Jag är så snäll dock, så jag ska jobba istället för Malin idag.
Det gör mig ingenting ens, för det är Angelika och Ellen ikväll, iwiw!

Jätteroligt hemma hos Billa och Mako igår i alla fall.
Sjöng typ en miljon liter singstar.
När jag skulle gå hem fick jag skjuts av en taxi också, haha.
Hann inte ens gå särskilt långt, så stannade den bredvid mig och sa att det såg ut som att jag hade lite ont i fötterna, och undrade om han fick skjutsa hem mig.
Så tittade jag ner på mina fötter och kom fram till att jag nog faktiskt hade lite ont i en tå.
Hoppade in i bilen, och så körde han hem mig.
Jättesnäll var han!

Nu måste jag skynda mig dock.
Känner inte riktigt att jag är så snabb som jag borde.
Måste hinna röka nu också.

TJING!

Inga kommentarer: