2008-09-23

Between two guys.

Igår fick jag ett ryck och städade hela lägenheten.
Rensade bort en massa skräp, sorterade mina kläder, diskade, dammade, dammsög och tvättade golven.
Var himla skönt att få det gjort faktiskt.
Tvättade och gjorde rent ute på balkongen också faktiskt.
Ett tag efter det kom Emil hit, så gick vi till affären och köpte aceton, läsk, nikotintuggummin osv.
Sen åkte vi till Torshälla och drack lite kaffe hos mina föräldrar först, och sen åkte vi och hälsade på min nyaste lilla bebiskusin.
Så himla söt han var! Han somnade så himla gosigt i min famn, och jag ville bara ta med honom hem. ÅH.

När vi varit där någon timme eller så, skulle vi dra hem till mig igen.
När vi kommit in i porten och jag skulle ta upp mina nycklar insåg jag att jag låst in dem i min lägenhet, haha.
Så det var bara att ringa Sandra och gå dit och låna hennes nyckel hem till mig, haha.
Spännande kväll det där.

Har sovit grymt kasst två nätter i rad nu.
Förstår inte vad som är fel, men jag kan verkligen inte sova.
Totalsämst.

Hungrig är jag också.
Tänker inte äta dock, för jag ska gå ner i vikt.
Nu pallar jag inte mer, så nu kör jag stenhårt.
Gäller bara att klara av de två första dagarna, sen är det rätt lugnt.

Nåväl.
Nu ska jag göra mig i ordning för jobbet.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jaa, knästrumpor är höst & mys!

Ser att du länkat mig nu till&med. ;D
:*