2008-09-27

Soco amaretto lime.

Ahh, nu har jag precis tvättat bort min moisture mask.
Jag älskar den! Huden blir så himla len.
Hade tänkte att färga håret också, men jag pallar inte.
Tänkte du skulle få göra det på mig någon dag när du är ledig istället, Sandra. (:
Om du vill och såååa. Kanske klippa lite toppar och så också. Hah.

Har fått lilla feta blåmärket på min vänstra underarm.
Jättefult är det.

Känner mig lite halvstressad inför imorgon, men det ska nog gå bra.

Har lite ångest idag.
Slösat så jävla mycket pengar.
Nästan 2000 spänn, varav 527,50:- bara på alkohol.
Infärskaffade mig en brand new foundation också.
Nytt märke och hela köret. Biotherm blev det, och jag blev 305 spänn fattigare.
Sjukt att en foundation kan vara så dyr.
Bäst för den att det är bra!
Köpte två klänningar också. Har lite beslutsångest över vilken jag ska ha imorgon.
Så köpte jag massa annat crap. En dyr dag blev det i alla fall.

DESSUTOM så lyckades jag låsa mig själv ute ännu en gång.
Två gånger på en vecka liksom!
Och jag ramlade faktiskt också idag, Hanna, haha.
Ungefär allt har gått åt hell för min del idag.
Hoppas av hela mitt hjärta att jag har turen på min sida imorgon i alla fall.

Saknar Emil gör jag också.
Kommer ju typ inte få träffa honom förrän på söndag, bara för han jobbar såna cp-tider.
Man borde inte få jobba 24 timmar på två dagar.
Totalsämst!

Nej, nu ska jag lugna ner mig lite.
Ta en cigg, och sen försöka sova, så jag är relativt utvilad imorgon.

2 kommentarer:

D sa...

hur tänkte du färga håret?

vem är emil? han omnämns!

man får jobba 24 timmar på två dygn, enligt lagen. men inte en minut mer!

:)

Anonym sa...

haha, man är ju bäst om man ramlar! <3
kan ju typ inte gå. hoppas det får plats för mig i soffan ikväll, för om jag sitter på golvet så kommer jag nog bli tvungen att bo hos dig, haha