2008-09-22

Shadows and regrets.

Fick sluta 20 istället för 22 idag.
Så himla skönt var det.
Gick hem till Jonas och kollade på film med Jonas, Emil och Jonas mamma.
Hann se litegrann av någon komedi, sen kollade vi på Gone Baby Gone.
Efter den skjutsade Emil hem mig.

Ikväll mår jag inte sådär jättebra faktiskt.
Tusen tankar i mitt huvud.
Är dessutom så himla irriterad på det där jävla falskspelet.
Orka?

Imorgon är jag ledig i alla fall.
Måste verkligen städa. Ser ut som fan här.

Haha, fick ett sjukt kul sms idag innan jag skulle dra till jobbet.
Det var från Sara, men det visste inte jag, för hennes nummer hade försvunnit när jag bytte mobil.
Så när jag läste smset fattade jag ingenting, haha.
Men ja, det var kul.

Nu måste jag kissa, röka och tvätta bort mitt smink.

Jag hatar att sova själv.
Jag hatar att vara ensam.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha! Ja, det var kul! Ba "ehh... Okej." :D

Anonym sa...

Näämen det var inget allvarligt som hänt. Jag var full & överkänslig. d: