2008-09-23

Grey.

Haha, men Hanna.
Jag äter ju också. Inte så mycket bara. (:

Fick mig en glad överraskning när jag kom till jobbet idag.
Trodde jag bara skulle jobba med tråkiga, men så var det ju Sara!
Vi säljer förövrigt lila och orange blomkål. Det ni.
Haha.

Var sjukt rädd när jag gick hem från jobbet ikväll.
Jag är ju mörkrädd som ett helvete.
Och efter allt crap som hänt på jobbet, så har allting blivit tusen gånger värre.
Grymt paranoid och folkskygg har jag blivit.
Totalsämst.

Tänkte även berätta..
Att det är mitt place som gäller på lördag!
Har alla uppfattat det nu? (:

4 kommentarer:

Anonym sa...

Uppfattat! Men är det nån specialfest eller är det bara som vanligt? Inte för att det är tråkigt, haha, men tänkte eftersom det har planerats ett tag q: PUSS.

Anonym sa...

går fan aldrig att lämna kommentarer på din blogg ><

men iaf, bra soppi!
och bra att man vet vart vi ska på lördag, hehe. det ska bli kul!
:*

Anonym sa...

går fan aldrig att lämna kommentarer på din blogg ><

men iaf, bra soppi!
och bra att man vet vart vi ska på lördag, hehe. det ska bli kul!
:*

Anonym sa...

Goodie! Nära hem sen då ;)