2008-09-18

We are the fabrication.

Helvetesnatten number one, med hostan from hell.
Trodde helt seriöst att jag skulle dö.
Hostade så mycket att jag nästan spydde i alla fall. Inte så fresh.
Men what to do liksom?

Borde duscha nu, och fixa till mig lite, så jag inte behöver må lika dåligt över mitt utseende OCKSÅ.
Måste diska och packa en väska också.
Fy fan. Jag HATAR att vara sjuk. Orkar ju knappt något alls.
Blir andfådd x7 om jag anstränger mig jättelite, typ går ett steg.
Hostar sju liter om jag tar ett djupt andetag.
Inte går det sova heller. Trött som ett djur hela tiden.
Finns det något bra med att vara sjuk liksom?
Svar: Nej. Ett strikt korrekt nej. Nada.

BTW.
Haha, skulle spika upp två tavlor igår.
Spikade som fan tills det inte gick att spika mer, och då var spikarna inte ens långt inne i väggen.
Hängde dit taveljäveln, som hängde snett som fan, och sen fick jag veta att det inte gick spika så långt in, eftersom väggen var gjord av betong.
Så nu har jag två små hål i väggen, och inga tavlor.
Måste kirra en borrmaskin alltså.

Nu duscha.

Inga kommentarer: