2009-01-29

Ingenting någonsin.

Jag gillar inte riktigt att allting ska hända på samma gång.
Min hjärna är ren kaos faktiskt.

På senaste tiden har dessutom alla tankar kring allt som hände i somras, kommit ifatt mig.
Nog för att jag tyckte det var jävligt jobbigt och svårt precis när det hade hänt, men nu har allt kommit ifatt mig med en fet jävla smäll.
Jag är mer paranoid än någonsin, och jag uppmärksammar minsta lilla ljud.
Jag vågar inte gå själv någonstans nästan.
Jag klarar inte av att vara på lagret på jobbet själv på kvällen.
Jag nästintill vägrar att gå och låsa pantrummet själv.
Jag misstänker 9/10 personer som kommer in och handlar.
Det är så jävla sjukt.

Ska i alla fall gå och prata med Leif sen, och så.
Såhär kan jag ju inte leva.
Eller kan, kan jag väl, men jag hatar det.

Nu ska jag i alla fall hänga tvätt, diska och vänta på att Sandra och Ida ska komma hit, så vi kan färga håret.

Har förresten hittat min nya livsdryck.. MER krusbär. <3

Inget sammanhang alls.
Hejdå.

2 kommentarer:

Anonym sa...

var ju det här vi försökte varna dig för. även om man försöker att glömma så brukar det komma tillbaks. x 18. men det är bara att ta tag i :) finns här så du vet!

och mer krusbär är så himla... m´m´m! :D

+ att ja, vi måste leka igen snart. kanske kan ta det nästa vecka nån dag? :*

Anonym sa...

Ja, jag ska! :D
Hihi.

Btw, mer krusbär är FETT god. M'm'm.
:*