2010-01-25

20%

Helgen var chill.
Låg mestadels hemma och tittade på film.
Nog för att jag fick stå ut med både stora och lilla Jönssonligan.. Hah.
Fick kolla på Bamse igår kväll i alla fall.

Nyss var jag så sjukjt duktig, och jag är jävligt stolt över mig själv.
Klickade in mig på H&Ms hemsida, och började klicka hem lite kläder.
När jag skulle betala, tog jag mitt förnuft till fånga, och rensade shoppingbagen.
VILKEN TJEJ.

Ah.
Nu är det bara en timme kvar tills man får sluta jobbet.
Vi ska åka och handla osv, så måste skriva ut min fina inköpslista jag skrivit, snart.
Ska försöka komma på om det är något jag glömt skriva upp.
Brukar ju nästan alltid glömma det viktigaste.

Måste även försöka komma på någon maträtt.
Rocco och Monika komma på middag på söndag.
Har verkligen ingen aning om vad vi ska bjuda på.

OCH JAG VILL FÄRGA HÅRET.
Måste även klippa mig.
Tror jag ska be min moster hjälpa mig med färgningen samtidigt som hon klipper.

Nä, back to work.

Inga kommentarer: