2010-01-20

Overdue.

Hm.
Helgen blev mysig.
I fredags Satt vi hemma hos oss, jag, Leo, Nicklas, Karoon och Marion, och drack lite vin osv.
Väldigt trevligt.
Lördagen spenderades i sängen med massa filmer och mackor.
Egentligen skulle vi ha varit hundvakt på söndagen, men Lina stannade hemma.
Istället for vi iväg till Leos mamma och hjälpte henne att slipa i hallen.
På kvällen kom Adde och Jari över, och vi käkade tacos och kollade film.

Min ångestframkallande måndag kom, och jag hade ont i magen hela dagen.
Inte lärde jag mig något speciellt heller, så det var ju ganska meningslöst.
Fick i alla fall något intyg om att jag genomfört bokföringens grunder.

Tisdag, alltså igår..
Jobbade som vanligt till 16.
På kvällen kom Adde och Jari över, och vi kollade på nya Wallander.
Den var riktigt kass.

Nu är det onsdag, och jag har egentligen jättemycket att göra.
Förstår inte riktigt allt dock.
JEAJEA.

Inga kommentarer: