2010-01-08

Konrad.

Blev en kort arbetsvecka denna veckan, bara torsdag och fredag.
Ganska skönt att börja lite smått sådär.
Har ändå hunnit med en jävla massa.

Idag har vi även varit och handlat lite förnyelse till kontoren.
Jag har bland annat tjatat till mig en köttätande växt.
En liten bebis är det än sålänge, men det gör ingenting.
Han är rätt cool ändå, och han har blivit döpt till Konrad, efter Konrad i Pippi såklart.

Ikväll ska jag och Leo försöka ha en myskväll.
Jag ska bland annat försöka lära mig att dricka rött vin igen.
Tycker det är rätt hög mysfaktor på det, men vet ej varför.

Är ganska sugen på att basta och typ bada tunna eller något.
Ska fråga Leo om vi kan åka till hans pappa och göra det imorgon eller något.

Snart är i alla fall denna arbetsdagen avklarad.
Ska kolla till Konrad, och se till att han överlever helgen och lyssna lite på Owl City nu.

Får förresten nytt nummer snart! Woho!

Inga kommentarer: