2010-01-12

People as places as people.

Blev en rätt soft helg.
Har ju faktiskt inga som helst problem med att dricka rödvin.
Har gått runt och oroat mig över det sen 2006, haha.

Fredagen började i alla fall med att jag och Leo hade en mysig liten middag hemma, med levande ljus, vin och i och för sig micromat, men andå, haha.
Är man fattig så är man.
Nicklas och Jimmy joinade efter några timmar, vi drog till raw.
Träffade Idis, Adde, Ado, Nicolina och alla.
Drog hem, Nicklas somnade.
Jag, Adde, Leo och Jimmy drog hem till Nate och Nicolina på efterfest.
Nate sov, vi andra spelade N64 och drack öl.

Lördagen bestod av hemkörningspizza och öl.
Adde, Jimmy och Nicklas drog till Nate och Nicolina.
Jag och Leo tog en taxi till kontoret och bastade och drack öl.
Åkte taxi hem vid 00, och sov kort därefter.

Så mycket annat har inte hänt.
Vi gjorde oss av med granen i söndags.
Idag ska vi tvätta, och åka hem till Leos mamma och krullan.

Nu ska jag kopiera lite papper, sen leta reda på en ny mobil på dustin.
Har fått mitt nya nummer nu. Kalas.

Inga kommentarer: