2010-01-22

Use.

Mmh.
Igår lagade vi potatismos.
Fy, vad gott det blev.
Adde kom också över och käkade.
Senare kom Jari, och så kollade vi på film.
Haha, börjar bli värsta vardagen att sitta och kolla på film med de där grabbarna efter jobbet.

SKÖNT att det är fredag idag.
Vi ska laga fransk löksoppa.
Nästan det godaste jag vet. ÅH.

Kanske ska åka till.. Nu minns jag inte vad det heter bara för det.
Köpa cigarrer till Kalle i alla fall.
Kanske.

Annars så..
Har lite hemliga planer, som jag hoppas går vägen.
Säger man ens så? Går vägen? Ah well.

Saknar mitt Skåne lite.
Hoppas vi åker tillbaka i sommar.
Fast det beror ju på alla de hemliga planerna.

Ja, vad ska man säga?
Min Sony Ericsson Aino står så fint och laddar sig i sin bordsladdare.
Jag själv väntar på att posten ska komma, så jag kan lägga in alla leverantörsfakturor.
Gosen är i Stockholm, och jag hoppas han kommer tillbaka till kontoret snart.

Nu ska jag tydligen få göra kundfakturor.

Inga kommentarer: