2008-02-26

Half the lies you tell ain't true.

Idag har verkligen varit en så himla pissig dag, ändra fram till typ 2030.
Kom en pissig kontrollant och köpte öl av mig idag, och eftersom han såg ut att vara typ 30, så frågade jag inte efter leg. Alex tänkte likadant när han kom och köpte snus av honom, jävla man.

I alla fall så blev jag glad när jag och Alex stod och pratade i typ en halvtimme.
Sen så ropade BM på mig, så då var jag tvungen att kila ner till kassorna.
Fast det var kul där med. Och Alex kom dit emellanåt och pratade lite.
Efter det så slutade vi, och jag tog taxi hem.
Nu är jag hemma, och har precis bäddat rent i sängen. Så himla lovely.

Imorgon är det onsdag, och min sista dag att jobba innan jag är ledig en dag.
Så ska jag ju träffa Emelie för lunch imorgon. (:

Åh, vad jag längtar till torsdag. Ska bli så himla skönt att få städa och tvätta.
Jag har längtat i en vecka.

DESSUTOM så ska jag se Stereophonics på Berns den 5e mars. <3
Jag är nästan lika lycklig som när jag skulle se Jew.

Inga kommentarer: