2008-02-01

Work.

Åh, sleepy girl.
Jag kom i alla fall upp 10 då mitt alarm ringde, det är fan inte ofta jag kommer upp när det ringer.
Brukar ju vanligtvis komma upp typ två timmar efter att det ringt.

Ladida.
Haha, bra att Brusen (hyresvärden) tyckte badrumsskåpet i mitt badrum var så fult, att de skulle ta ner det så jag skulle få ett nytt, haha. Då behöver jag ju inte köpa något nytt själv.

Men yey.
Nu ska jag göra mig i ordning så jag är klar till jobbet, sen ska jag fortsätta packa lite.
Slutar ju 20 imorgon, så då ska vi köra alla grejer. Är ju en fördel om jag har allt packat då liksom.

Hoppas jobbet är kul ikväll, men det tror jag.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag vet inte, typ bakgrunden eller nåt. Ska testa mig fram, så får jag se. Jag kanske har kvar den här ändå. (:

Oh, Tack Gulle!
Love you. :*:*