2008-02-02

The outsiders.

Kul att jobba igår. Jag är alltid så glad på jobbet.
Fick dock lite problem med bankomaten, när vi höll på att stänga, haha.
Tog typ sju år för oss att få upp den. Men tillslut gick det, och det var till och med jag som fick upp den! Det var ju första gången jag försökte mig på den till och med. Stolt_tjej_87 blev jag då.

Eftersom mina föräldrar var på fest igår, så kom Robin och Amanda och hämtade mig från jobbet.
När jag kom hem hörde jag så himla hög musik från min lillebrors place, haha.
Han hade visst lite party. Eller ja, förfest eller något i alla fall.
Så rökte jag lite med min lillebror och hans kompisar, och så raggade hans kompisar så himla mycket på mig. Alltså.. Nä, jag kan nästan inte beskriva det, haha. Så himla galna.
Sa att jag var snygg hela tiden. Så sa en av dem att han sett mig i morgonrock en gång, och att jag hade snygga ben, och en av dem skickade sms till mig senare och frågade om jag skulle kunna tänka mig honom för en natt, haha. Liksom WHAT? Jag säger då det.

Börjar ju 12 idag, och jag ska få skjuts av min papi, så himla skönt.
När jag slutat, klockan 20 ikväll, så ska vi köra grejer till lägenheten.
Min mami kommer säkert bli sur för att jag inte packat klart än, haha. Så snabb tjej. ):
Men det är näästan bara viktiga saker kvar nu, som man inte kan packa än. Dator, smink, hårspray typ. NÄSTAN.

Inga kommentarer: