2008-02-20

A time to be so small.

Igår tyckte jag inte jag hade något vettigt att göra, så jag gick ner på stan och impulsbokade en klipptid.
Så himla trött som jag var på mitt hår igår, har jag nog aldrig varit innan.
Det blev inte riktigt som jag tänkt mig när det var klart sen dock.
Nu har jag mest ångest, och får dessutom gå runt med för kort, och för fult hår. Blöh.

Ska gå och kika om mitt kaffe är klart nu, så blir det cigg och kaffe.
Efter det måste jag nog gå och duscha, och börja göra mig i ordning.
Min lilla babyskåning är ju här. (:

Ska checka hur min tumme ser ut också.
Helt infected förut, haha. Men jag drog till apoteket och storshoppade igår.
Massa kompresser, bomull, alsolsprit, alvedon, kirurgtejp eller vad det nu heter, och lite sånt.
Får se om allt var är borta från min tumme idag. Det skulle ju vara ljuvligt i så fall.
Nästa gång det vankas pulvermos, tänker inte jag stå för att göra det.
Jag suger riktigt hårt på det, och ska nog hålla mig till riktigt tillagad mat.
Gjorde så himla god lasagne igår. Mh. <3

Men ja. Nu kaffe och cigg.

1 kommentar:

Anonym sa...

Men det var ju cute ju, ditt hår. Helt sött. Du kan ju spraya & göra fint rufs därbak (:

/Pin