2008-02-13

Time is standing still.

Huhu.
Min mobil är så himla körd.
Har fått min mammas gamla mobil nu, men den verkar ju inte heller vilja fungera särskilt bra.
Får väl kanske köpa en ny mobil då. Igen. Känns så himla drygt. Har inte ens haft min i ett år.

Ah weeeell.

Jag trivs som fisken i vattnet i min lägenhet i alla fall.
Har haft internet i typ en vecka nu, men jag har inte haft tid att skriva här riktigt.
Mycket jobb och så nu. Känns så himla bra. Jag har fått så sjukt mycket tider.

Inflyttningsfesten tror jag blev ganska lyckad.
Verkade som om alla, i alla fall de flesta hade kul. (:
Kul att så många kom också. Mina Södertäljegrabbar, alla mina friends nästan..
Kul att Leo och Erika kom också. Spännande att träffa Emelies grabb var det också, hihi.
Och dina kakor var babygoda, Emelie, haha. Jag låg och åt dem i sängen dagen efter. :D

Fick massa söta grejer av folk, och jag blev så himla glad.

Har för övrigt fått min soffa och mitt soffbord nu. Mitt vardagsrum är så himla fint.
Jag älskar det!

Nej, nu ska jag duscha och börja göra mig i ordning, sen ska jag träffa Ulli.

Inga kommentarer: