2008-02-21

Kids.

Åh, hur ska jag förklara igår nu då..?
Det var lite crap fram och tillbaka sådär, men det gick att dränka i alkohol ett tag det också.

Förfestade lite hemma hos Sweedy och Oskar i alla fall, jag, de två, John, Elena och Macke.
Så himla mysig lägenhet.
Efter tolv gick vi i alla fall till Harrys, och det var så sjukt mycket folk.
Jättekul att träffa Maria dock, Henkes syster ni vet? Hon är så himla snäll.
Efter krogen gick vi i alla fall och köpte mat, och sen gick jag, Sweedy, Oskar och John hem till Sweedy och Oskar. Drack lite, lyssnade på musik och kollade på youtube, haha.
Jag kom väl hem därifrån strax efter fem, och somnade nog inte förrän vid sju imorse.

Har ingen som helst lust att gå till jobbet idag.
Inte för att jag är bakis eller så, men för att jag har ångest, och inte bara för håret ens.
Uhu.

Ska röka nu i alla fall.

Inga kommentarer: