2008-11-13

All the way.

Har sprungit runt på stan med Sara och Billan i en miljon år nu.
Letat efter en scarf till Billan, som tydligen är omöjlig att hitta.
Jag förstår inte.

Har shoppat mat också.
Typ 350 spänn. PÅ MAT LIKSOM.
Sån jävla waste.
Haha, nejmen.
Känns ändå drygt.

Ibland önskar jag att jag hade ett vanligt jobb.
Sluta en normal tid, så man faktiskt kan städa och laga mat och fixa när man kommer hem från jobbet.
Men icke! Ska ju sluta sent som fan och komma hem på natten typ.
Fast jag gillar mitt jobb ändå.
Gillar typ alla som jobbar där också.

Nu längtar jag till lördag!
Ska ju iväg på en hemlig liten resa med jobbet, hih.
Jag ska i alla fall hem till Angelika på förfest innan.
Alla skulle väl komma till henne vid 16, så jag fick komma lite tidigare.
Har ingen aning om vad jag ska ha på mig dock.
Bara mina nya strumpebyxor jag köpte idag.
Nåväl, jag hittar väl något.

Nu ska jag laga mat, diska och plocka lite.
Så blir det Criminal Minds efter det.
MH.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ahh! Jag har så ont i fötterna nu! Jävla scarf! Men hon hittade lite tyg iaf på sveaplan. Så vi sprang runt i onödan ><